Адміністративна-господарська частина (Далее - АГЧ) є структурним підрозділом Харківського національного університета міського госопдарства імені О.М. Бекетова (Далее - Університет).
АГЧ підпорядковується безпосередньо Проректору з Науково-педагогічної роботи та матеріально-технічного розвитку Університету.
Основні цілі:
- адміністративно-господарське забезпечення діяльності університету;
- технічне обслуговування будівель, приміщень, обладнання (ліфтів, систем опалення, водопостачання, вентиляції, електромереж тощо), планування, організація та контроль проведення їх поточних і капітальних ремонтів, постачання меблями, господарським інвентарем, засобами механізації інжнереного і управлінської праці, організація транспортного забезпечення та охорони;
- підвищення енергоефективності будівель та споруд.
Основні завдання:
- організаційно-методичне керівництво та контроль діяльності структурних підрозділів університету з питань господарського обслуговування, раціонального використання матеріальних та фінансових ресурсів, збереження власності університету;
- підготовка та подання керівництву інфоромаційно-аналітичних матеріалів про стан і перспективи розвитку господарського забезпечення діяльності університету, розробка пропозицій щодо вдосконалення служби АГЧ;
- вдосконалення та впровадження нових методів організації роботи, в тому числі на основі використання сучасних інформаційних технологій;
- участь у підготовці та виконанні управлінських рішень керівництва з питань адміністративно-господарського забезпечення діяльності університету;
- контроль і забезпечення дотримання санітарних норм, правил протипожежної безпеки, правил техніки безпеки, своєчасне прийняття необхідних заходів при виявленні фактів їх порушення;
- скорочення споживання ПЕР.
Основні функції АГЧ:
- планування, організація та контроль адміністративно-господарського забезпечення діяльності університету;
- планування поточних та капіталльних ремонтів основних фондів (будівель, споруд, інженерних систем та мереж), складання кошторисів;
- ремонт будівель, приміщень і контроль за якістю виконання ремонтних робіт;
- оформлення необхідних документів для укладання договорів на проведення робіт і надання послуг сторонніми організаціями;
- зберігання та видача канцелярського приладдя, господарських матеріалів, устаткування, інвентарю, забезпечення ними структурних підрозділів організацій, облік їх витрачання та складання встановленої звітності;
- проведення протипожежних і протиепідемічних заходів;
- благоустрій, озеленення, прибирання території тощо.